Träning

Jag har testat fyra gymkedjor på två år, och äntligen hittat det som passar mig; SATS. I måndags gjorde jag  den ofantliga insatsen att boka in 8 pass den här veckan, och har redan avverkat hälften. Jag vill enrgin flöda, pulsen banka & svetten rinna! SATS får det att hända.
Kort utvärdering för dig som funderar på att börja träna:

Friskis & Svettis
Låga priser, studentrabatt erhålles, brett utbud, omotiverad & underbetald personal.
Curves Medelhöga priser, studentrabatt erhålles, mycket begränsat utbud, engagerad & kunnig personal, kroppsanalys sker månadsvis.
SATS Höga priser, studentrabatt erhålles, mycket brett utbud, engagerade & energiska klassledare, ineffektiv & inställsam personal.
Sportlife Medelhöga priser, studentrabatt erhålles, medelbrett utbud, engagerad personal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0