Nattligt pyssel

Det farliga med sommarkvällar är att solen inte går ner förrän runt halv tio snåret, därför blir man lätt sittande med pyssel in på småtimmarna. Här är några exemplar på vad fina kvällar kan medföra.
- Och jag är långt ifrån färdig!



Svarta glaskulor med egengjorda berlocker och handgjord, lyckobringande scarabé i keramik köpt i Egypten minsann.



Fick en så himla fin silverring med texten "Älskad" av min pojkvän häromveckan. Och nu har jag alltså äntligen fått tummen ur och skapat ett smycke av den fina ringen. Här är resultet.




Kommentarer
Postat av: josefin j

jag är intresserad av det översta maila om de e kvar!!

2009-08-09 @ 22:21:29
Postat av: sofia s

duktig du är :) ses snart? kram!

2009-08-10 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0